Pages

1/21/2011

Peminta Sedekah Kaya $1 Juta


Kalau apa yang dikatakannya benar, Craig Rowin adalah 'son of a bitch' yang paling bertuah di dunia.

Craig Rowin terkenal dengan siri-siri videonya di Youtube. Di dalam videonya, dia memohon ihsan jutawan-jutawan di seluruh dunia untuk memberinya $1 juta. Mesej videonya yang ringkas berbunyi:

‘Millionaires, listen up, I have a proposition. You have millions and millions of dollars. Please give me a million'.

‘I don’t need it for anything specific, but I think it would be awesome. I haven’t thought that through yet. I might at least go on a trip to start’.

Dia telah meminta dari beberapa jutawan termasuklah Lady Gaga, Warren Buffett, Nelson Mandela, James Earl Jones dan Will Smith. Dia juga meminta dari pelombong Chile dan meminta maaf terlebih dahulu sekiranya mereka buka jutawan seperti yang dia sangkakan. 

Dan baru-baru ni, dia mendakwa telah mendapat wang $1 juta tersebut dari seorang jutawan yang hanya mahu dikenali sebagai Benjamin. Dia akan menunjukkan bukti penerimaan duit tersebut pada 2 Februari - hari sama di mana dia dijangka akan menerima cek daripada Benjamin.

‘Do I deserve it? I have no idea. Maybe not. But there's so much wealth - let me have a chunk.’

Di dalam videonya yang terbaru, dia berkata dia takkan meminta lagi tetapi menyertakan alamat emailnya kalau-kalau ada orang yang nak baginya $1 juta lagi. LOL!

5 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

aku nak minta gak laa.

XD

Faizal Sulaiman berkata...

memang SOB! ada plak tu yang bagi.hahaha

Tanpa Nama berkata...

xd kijo la nie...

hankyfunkyzy shop online berkata...

senangnya cari duit camtu... alahai tapi den malu la wat camtu, suruh orang beri duit banyak2 tapi kalau ada orang nak kasik tanpa diminta takpe.. ehehe :P

Tanpa Nama berkata...

ni bukan betul lerr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...