12/19/2011

Armour X, Aksi Superhero Malaya

Tahukah kalian selain superhero realiti seperti Chempiang, terdapat lagi superhero yang boleh dikira ala-ala Tokusatsu, gaban, kamen rider malaysia yang telah wujud. Tetapi mungkin ada masalah sambutan la pada masa tu. Movienye bertajuk 'Armor-x'. Aku pernah membaca artikelnya dalam majalah gempak. Tak pasti keluaran isu berapa. Yang pastinya ialah filem ini hasilnya buatan Malaysia. Serius aku nak filem macam ni lebih banyak bertapak di Malaysia. Tapi, Sayangnya tidak dapat bertahan. Pihak syarikat motosikal kris juga ada menyumbangkan motosikal prototaip yang awesome untuk filem ni. Bukan senang nak tengok kelainan dalam industri Malaysia. Cukuplah berlambak cerita cinta, seram, komedi dan aksi yang kurang mantap. Tolong puaskan satu golongan yang dahagakan superhero dari tanah airnya sendiri. Please Yoooo....


Trailer yang buat korang "Caiya"


Aku rasa ia dikeluarkan dalam bentuk vcd or Dvd. Kalau sapa mempunyai hard copynya dipersilakan berkongsi. Sebab kesenian Malaysia memang membutuhkan semua ini. #LOL

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...