Pages

12/01/2011

Snow White and the Huntsman: Official Teaser Trailer


Tak sangka legendary tale kanak-kanak dijadikan sebagai sebuah cerita serius.

Harapnya filem ini tidaklah se-CRAP Red Riding Hood walaupun filem itu menawarkan hero yang cukup menggiurkan.Slurpp slurpp.

Enough chat baby. Meh kita tengok beberapa footage filem lakonan Twilight babe-Kristen Stewart (jujur aku tak berapa berkenan dengan peranan dia sebagai Bella yang cakap pun macam mumbling), Oscar Winning Actress-Charlize Theron, Thor heartthrob-Chris Hermsworth dan Sam Clafflin (sailor yang menyelamatkan si duyung jelita dalam Pirates of the Caribbean:On a Stranger's Tide)

Snow White mencarik-carik di balik hutan


Evil Queen: Nganga luas-luas mulut kau. Aku nak sedut. Ini cara CPR yang baru, tahu?
Gadis tak bernama: Sakitla bodo!!


Nak jadik muda kena mandi susu. Takda susu, kapur kasut pun boley. Ko ade?


Konfrontasi dengan cermin. Tuankulah paling chuantekkk compared dengan patik


Plot ni semua kita tahu. Dalam buku sekolah tadika Kampung Kelipat Tujuh Likur* pun ada okey.

Snow White anak raja. Well mestilah cantik kan? Kata puteri raja. Maknya dah mati jadi bapak dia kahwin sorang lagi kepada seorang Evil Queen.To be exact Evil Queen ni ada cermin sakti. Mestila kan. Dah kertu mesti nak sentiasa tengok cermin.Betulkan few wrinkles seribu tuh.hahaha. Cermin magic tu boleh menentukan siapa paling chuantekkk dalam alam buana ni with a few magic words

'Mirror mirror on the wall. Who's the fairest of them all?'

Snow White dihantar ke tengah hutan untuk dibunuh tapi berjaya melarikan diri lalu terjumpa dengan tujuh orang kerdil. Evil Queen tak pueh hati. Cuba jejak Snow White dengan mengumpan sebijik epal dan bila dimakan, hanya true love kiss yang boleh membangunkan Snow White yang pengsan itu. And they live happily ever after..

Fuh! Dah habis ye adik-adik ceritanya.

Dalam filem ini, ditwistkan sedikit plotnya dimana the Huntsman (Hermsworth) yang ditugas untuk membunuh Snow White (Stewart) berkomplot (insaf kut) bersama untuk memusnahkan kerajaan kuku besi Evil Queen-Raveena (Theron) selain cinta bersegi antara Snow White, Huntsman dan Prince (Clafflin)

Baris...baris sedia!!!


Marikita berperang!!!!


Apa dah jadi dengan muka mek???


Filem ini kelihatan dark. Which is good for me. And for your info juga sebuah filem adaptasi dari Snow White berjudul Mirror Mirror bakal ditayangkan. Ia lebih kepada comedy flick dan Oscar Winner Julia Roberts ditugaskan memikul watak Evil Queen.

Snow White and the Huntsman dijadualkan ditayang SUMMER 2012



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...