Pages

12/27/2010

Malaysia 3 - 0 Indonesia

taniah di ucapkan pada pasukan negara kerana berjaya menewaskan pasukan jiran dengan 2 jaringan Safee Sali dan Ashari..pada babak pertama pasukan negara berjaya menunjuk pengawalan bola bergaya dengan gerakkan dari Safiq Rahim dan larian kencang sebelah sayap kiri dari Kunalan yang berjaya mengucar-kacirkan pertahanan pelawat.

saya mengucapkan terima kasih pada SHAHRUL Idlan (pengatin Baru) yang berjaya menunjukkan aksi yang bermutu dengan 2 hantarannya berjaya menghasilkan gol..mungkin hasil puasanya di malam pertama yang membawa pada aksi yang cukup memberansangkan dan bukannya aksi teransang..perlawanan ini dicemari dengan insiden laser hijau yang dipancarkan kearah penjaga gawang lawan hingga memaksa perlawanan dihentikan selama 5minit dan Sultan bola turun dari tempat duduk khasnya.

cuma gua kecewa di 10 minit yang terakhir pemain negara sudah mula bermain dengan sambil lewa dan tidak menunjukkan semangat untuk melawan..kita berharap skuad negara bersiap sedia dari segi mental dan nafsu, "Biarin aja di curang pake laser... Nanti pas tanding di INA. Jupe pake BH doang biar pada buta tuh mata liat gunung kembar gue..." di petik dari twitter Julia Perez.. jika di bukit jalil pemain lawan kena pancaran laser mungkin di stadium Bung Karno pemain negara akan berhadapan dengan pancaran gunung kembar dari Julia Perez..jadi selamat menjaga nafsu, terutama Shahrul Idlan..


mungkin saya akan kesana untuk merasai pancaran gunung kembar Julia Perez..kahkahkah!

6 comments:

faqhrule berkata...

euwwww peha dia berselulit

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

gambar entry mmg mengundang.. mengundang2.. hahaha :)

Admiral Hafiz berkata...

gambar yang terbaek!



Wow! Cantiknya Header Blog ni! Pencarian 10 Header Blog Tercantik 2010!

Berto berkata...

idlan talaha habis game terus pulang kerumah, tunaikan tanggungjawab sbagai pengantin baru

qishie berkata...

eleh!

Unknown berkata...

wanita ni mmg GILE laaa....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...