2/11/2011

Lagenda Budak Setan - Movie Mistakes

Ada samting kat belakang Ayu, lepeh tu ghoib entah kemana?


Ada 2 budak laki lalu, tapi lepeh tu tiada pula budak laki tu kat belakang Azmi.


Ada 2 perempuan lalu, lepeh tu dorang berlalu pergi, kejap lagi dia lalu balik. (Mesti dorang dapat lebih daripada rm 10 sebab berjaya melalu lalang 2 kali).


Kaki stool tu memula kat luar carpet, lama-lama makin kedalam pula kaki stool itu.


"Kaki mok cik bleh kuar kan sejambak bunga dowh," teriak mak Ayu.


Set latar belakang bertukaq.

8 comments:

sharamli berkata...

terbaek!!

hashimi_chopper berkata...

"Kaki mok cik bleh kuar kan sejambak bunga dowh," teriak mak Ayu."

BAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Paan Ovrtd berkata...

Wak ang jangan nak bariyo-iyo puis

ifah berkata...

ada lagi x? huhu

Ruhil Rocky berkata...

teliti betul..buat utk video kpop pulak!

Pais Mais berkata...

sharamli
dari ladang?

hashimi_chopper
kui3!

Paan Ovrtd
puis muis?

ifah
ntah.. ade kot, terlepas pndang.

ruhil amani
cr sndiri la!!

Naqib Mohamad berkata...

pergh! aku tengok cite nih tak pikir langsung, lisa surihani punya pasal sume perfect... lol

takky berkata...

"kaki mak cik kua bunga"....
hahahahahaha...........
baru aku paham kenapa dorg berlari nek tangga...
mesti nk amek kamera n video rakam bunga keluar dari kaki mak cik 2....
hihihihihihi
C(;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...