Pages

11/14/2010

Mulanya Jadah Berjela

Salam Permulaan.
Bergegar juga iman bila berkolaborasi dengan penulis-penulis lain.
Aku rasa kecik aje macam hama.

Tapi hama tak sama macam tungau.
Bila dia lekat, dia hisap darah kau sepuas-puasnya..
Slurrpppppp

FAKTA: Tungau adalah parasit yang sinonim dengan manusia. Terdiri atas beberapa jenis, seperti tungau debu , tungau unggas , tungau anjing , tungau rusa , tungau kutu dan tungau kudis (berapa banyak tungau daaa). Tungau kudis biasanya membawa bahaya kerana bleh menyebabkan kegatalan melampau (bukan menggatal) selain rona2 merah dikawasan yang telah terkena tungau ini.

Macam hisap susu ibu.
Bila bercakap tentang susu ibu, aku terkenangkan cerluc* (cerita lucah) masa zaman gonjeng universiti.

“Jangan sampai berebut susu dengan anak, ya bang”, kata Tipah pada suaminya sambil memandang dua bukit kecil yang ranum di dadanya.

FAKTA: Susu ibu mengandungi colostrums yang elok untuk perlindungan (antibody) bayi. Colostrums adalah cairan pertama susu ibu, berwarna kuning (nama lainnya adalah milk secretion)

Oh..belum kenal lagi kan? Aku, Faizal Sulaiman. Pernah menggunakan nama olok-olok ‘Indera’ masa memula blogging. Indera ni takde kena mengena dengan Indera Putra Mahyuddin, pemain bola sepak itu atau Perlis Indera Kayangan. Juga bukan karakter Indera dalam manuskrip sastera Hindu berkurun-kurun lampau.

Indera ini berkaitan dengan deria. Semua kita manusia, dianugerahkan lima deria. Jarang manusia diberi enam (ada ke?). BTW, Kau yang membaca ni teringin ke nak enam deria? Nampak hantu bergentayangan, terbang2 sambil mengilai..herrrrr

FAKTA: Hael Joel Osment adalah pemenang paling muda Oscar katergori Best Actor in a Supporting Role menerusi persembahan hebat dalam The Sixth Sense. Direktor filem itu, M Night Shamalan dijulang senatero dunia kerana kebijaksanaan teknik ‘twist n turn’ sebelum flop dengan filem2 crapnya seperti A Lady in The Water, The Happening dan epic failure: Avatar The Last Airbender

Salah satu senses itu adalah smelling atau deria bau. Semua orang suka bau wangi. Kau cakap dengan aku makhluk Tuhan mana suka bau busuk bacin semua? Kalau tak, ramai dah hadiahkan Bunga Tahi Ayam masa sambutan bodoh Hari Kekasih atau hadiahkan Skunk hidup2 yang comel untuk majlis tiup lilin atas kek, macam nak mendoakan pulak nyawa padam saat lilin mati ditiup.

FAKTA: Air liur pembawa utama virus. Sapa suruh kau cium mulut? Cium pipi sudah.. Tapi dari segi sensual, kehangatan bibir ketika bertaut menambah kemesraan Suami Isteri. Suami Isteri SAJERRR. Kalori terbakar sebanyak 120-135 calories sejam.

Kembali pada bau menyenangkan. Kau orang memang suka kalau baca tulisan2 berahi kan? Setiap kali kita kehabisan minyak wangi, setiap kali itu jugalah kita membelinya. Paling koman, sebotol. Banyak jenama kau boleh pilih. Petik aje.


Tapi tak ramai plak orang wangi2 ni perangainya pun wangi jugak.
Busuk.
Busuk Hati
Busuk Akal

Nama, pangkat dan status mahu juga
Tapi haprak tak boleh pakai

FAKTA: Wangian, seperti nota music dibahagikan kepada 3 notes:
(1) Top Notes (2) Middle Notes (3) Base Notes
TOP NOTES: Wangian pertama semburan. Biasanya bila disembur ia akan evaporated dengan cepat. Molekulnya ringan dan kecil. Juga dipanggil Head Notes

MIDDLE NOTES: Wangian yang menggantikan kehilangan bau Top Notes. Biasanya baunya lebih pleasant sebab nak elakkan dari bau2 badan yang dah bercampur selain mengelakkan bau Base Notes appear lebih awal

BASE NOTES: Wangian yang menggantikan Middle Notes dan selalunya base dan middle nih adalah bahan utama dalam satu2 fragrance. Baunya lebih tahan lama.

Siapa yang kisah pasal note bau2, kan?
Kau ambil, kau sembur. Wangi.

Sekali lalu depan awek, baunya memikat.
Kau senyum. Tampakkan gigi bersih.
Awek balas.
Ouchh hensem!

Hujung minggu yada-yada..sekali dengan makhluk bertanduk dua. Bertepok sorak la dia hepi hepi gembira…

AUTA: Cerluc (cerita lucah) adalah singkatan bobrok penulis mengambil contoh CERita PENdek

5 comments:

Paan Ovrtd berkata...

Kenapa entri ni lambat keluar pulak ye? Hmm...nampak gaya kena tukar template lain.

Faizal Sulaiman berkata...

paan cuba cek setting sebab timing yg faizal tgk tadi pukul 7 something hari ahad..

others: happy reading!!

Bloggers United berkata...

Settle. Boleh terlupa pulak... so sorry dude...

PMOfficial berkata...

baik ko tulis je Naughty America...hahahha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

ha ha ha.

this is lovely bang!

Woot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...